Spaarfestijn | spaaracties voor ieder winkelcentrum


Kraslot Spaarfestijn 

Kraslot Spaarfestijn, de krasloten actie voor iedere winkel of winkelcentrum
Hieronder ziet u een voorbeeld van het Kraslot Spaarfestijn dat gebruikt is voor het winkelcentrum Keizerswaard in Rotterdam. Winkelcentrum promotie die werkt.


Kraslot Spaarfestijn, de krasloten actie voor iedere winkel of winkelcentrum

In uw winkelcentrum ontvangen de klanten bij aankopen vanaf een nader te bepalen bedrag een kraslot. Deze krasloten ontvangen zij van de deelnemende winkeliers in het winkelcentrum. Direct na ontvangst kunnen uw klanten krassen.

Mogelijkheden Krasactie:

  • Verstopt onder de kraslaag zit een kortingsbedrag dat besteed kan worden bij één van de deelnemende winkeliers.
  • Verstopt onder de kraslaag zit de gewonnen prijs verstopt. De prijs kan direct ergens in het winkelcentrum opgehaald worden of op een vooraf afgesproken datum.
  • Verstopt onder de kraslaag staat de tekst prijs of geen prijs. Bij prijs dient het lot ingevuld te worden met n.a.w. gegevens. Het lot kan dan gedeponeerd worden in één van de inlevertonnen die verspreid staan door het winkelcentrum. Na de actie periode worden alle loten verzameld en hieruit wordt een bepaald aantal prijswinnaars getrokken. Zij worden uitgenodigd om tijdens een finaleshow naar het winkelcentrum te komen om hun prijs in ontvangst te nemen. (finaleshow zit niet standaard bij de actie, maar is los bij te boeken)

De Krasactie is standaard inclusief:

  • Krasloten met het formaat A7 (74 x 105 mm)
  • Bedrukking voorzijde in full colour, achterzijde in zwart op 250 gr. gesat. MC
  • De krasloten hebben 1 krasvlak van 1 x 4 cm.
  • Prijzen onder het krasvlak worden gedrukt in 1 kleur
  • Loten worden per 250 gebundeld
  • A3 posters in full colour
  • Het ontwerp van de kraskaarten en posters
  • 1 Advertentie ontwerp
  • 2 Spaartonnen (bruikleen)
  • 1 Pakket met uitleg en persbericht
  • Het afleveren van het drukwerk op het door u doorgegeven afleveradres

Om het aantal krasloten voor uw krasactie te kunnen bepalen moeten we het volgende weten:

  • Uit hoeveel winkels bestaat uw winkelcentrum en hoeveel van deze winkels werken mee aan de krasactie.
  • Vanaf welk bedrag ontvangen de consumenten een kraslot
  • Hoe lang wil u de actie laten lopen.

Bij te boeken bij de Krasactie:

De Finaleshow
 
Indien u kiest voor optie 3 van de mogelijkheden, dan kunt u een finaleshow organiseren in uw winkelcentrum. Wat is er nu leuker om hier een heel spektakel van te maken. Iedereen met een winnend kraslot wordt uitgenodigd om op een bepaalde datum en tijd naar het winkelcentrum te komen. Een presentator heeft de bak met alle winnende krasloten op het podium staan. Uit deze bak worden steeds krasloten getrokken die corresponderen met de prijzen die op het podium staan. Hoe langer een lot in de bak blijft zitten, hoe groter de kans op de hoofdprijs is.
 
Uit ervaring weten wij dat dit heel veel publiek trekt. Bekijk onderstaande afbeeldingen.
 

Kijk hier voor meer winkelcentrum promotie.