Spaarfestijn | spaaracties voor ieder winkelcentrum


De Klantenkaart ondersteunt al jarenlang winkeliersverenigingen in heel Nederland in het realiseren van onderstaande doelstellingen. Met onze kennis en expertise zorgen we ervoor dat u zonder zorg op snelle en efficiëntie wijze met uw eigen gezamenlijk spaarsysteem kunt starten.
 
Klantenkaart voor Winkelcentra, informeer naar de mogelijkheden
 

De doelstelling die wij met de samenwerking voor ogen hebben:

  • Klanten binnen uw winkelgebied houden
  • Vergroten naamsbekendheid
  • Bereiken van een professionele uitstraling
  • Inzicht krijgen in klantgedrag en daarop acties kunnen uitvoeren
  • Omzetverhoging voor de deelnemende winkeliers
  • Onderscheiding t.o.v. andere winkelcentra of steden
  • Een interessant saldo op de gezamenlijke rekening van niet ingewisselde spaarpunten.
  • Mogelijkheid om alle sparende consumenten te mailen

VOORDELEN VOOR DE CONSUMENT:

  • 1 pas voor alle winkels, dit is voor de consument makkelijk en eenvoudig.
  • De winkeliersvereniging kan interessante aanbiedingen voor pashouders mailen
  • De klant spaart bij alle aangesloten winkels
  • Overal inwisselbaar; klantvriendelijk en waardevol!

VOORDELEN VOOR DE WINKELIERS:

  • Meer omzet, meer winst
  • Onderscheiding t.o.v. concurrentie
  • Klantentrouw
  • Verhoging uitstraling/professionaliteit
  • Inzicht doelgroep en koopgedrag( wie zijn onze klanten en waar kopen deze klanten)
  • Instrument om consumenten te mailen

INVESTERING € 23,75 PER MAAND. Dit is inclusief:

  • Helpdesk
  • Gratis vervangende terminal
  • Algemeen databasebeheer
  • Klanten(kaart) beheer
  • Transactiebeheer en overzichten
  • Terminal incl. oplevering, installatie en configuratie € 75,- éénmalig

Systeemvereisten

  • Stroompunt voor de spaarterminal
  • Computer met een internetverbinding (1 keer per maand) i.v.m. afstorten transacties

Passen:

De kosten van een pas zijn afhankelijk van het aantal passen en de lay-out van de pas.
 
Wat veel winkeliersverenigingen doen, is de klant een borg voor de pas vragen of de pas te verkopen.
 
Ter 'compensatie' kunt u voor de klant alvast een paar punten op de pas zetten, zodat men er gelijk wat voor terug ziet. Dit heeft vier belangrijke voordelen:
 
1.     De passen kosten u niets
 
2.     U geeft de pas hiermee waarde
 
3.     U heeft hierdoor altijd te maken met een serieuze spaarder
 
4.     Er ontstaat een spaarpot voor de vereniging
 
 
Verder werken veel verenigingen met een sponsor; op die wijze kan nog meer financieel voordeel behaald worden!